8 Eylül 2014 Pazartesi

E&E Bölüm 1

  Fotoğraf  makinemin olması fotoğraf konusunda beni hiç düşündürmemişti, çok güzel fotoğraflarımızın olacağını düşündüm. Ama abla olunca bir çok işten fotoğrafa fırsat kalmıyor:(
  Canım kardeşim Esra'nın nişanını yaptık dün. İnşallah Ömür boyu hiç parmaklarından çıkmayacak olan yüzükleri takıldı... Ne hissediyorum diye kendi kendime soruyorum ama hiç bir şey anlamadım o kadar duygusuz değilim biliyorum ama şaşkınlıktan bunlar hep biliyorum :p
  Dün hazırlığımıza başladığımızda evden çıkarken biraz şanssızlık almışız yanımıza :) Makyaj için başka kuaför saç için başka kuaför ayarladık ve makyaj için gidilen kuaför sanırım kardeşimi anlamadı. Sanki kardeşim ''benim nişanım yok aslında ben bir doğum günü partisine gidip çocukları eğlendireceğim.'' diye bir cümle kurmuş gibi davranıp öyle bir palyaçomsu makyaj yapmış :\  vol1 eve gelinir yüz yıkanır. vol2  saç için başka bir kuaföre gidilir ve orada yapılan başka bir makyaj takma kirpik faciasından sonra yine yıkanan yüz! İstenilen saçtan farklı bir saçın ortaya çıkması ama yine de kötü olmaması... Evden çıkarken aldığımız şanssızlığımızı kuaförde bırakıp çıktık:) Nişanımız güzel geçti çok şükür.




 
  Oynamalara doyulmayan bir nişan oldu bizimkisi ayaklarımız yeter artık diye bağırana kadar yandan yandan :))


  Kuzenli arkadaşlı falan fotoğraflarımız olmaz mı? Olur tabisiii çeşit çeşit mevcut elimizde maşallah:)




Şimdi farkına vardım da şöyle bir meğersem benim  bloğumun adı Esralı bişiler olabilirmiş :D Esra her yerde! aman neyse bu aşıklar böyle baksınlar da birbirlerine varsın Esra her yerde olsun ;)


5 yorum:

  1. allah tamamına erdirsin.
    bir ömğr mutluluklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, darisi isteyenlere olsun ;)

      Sil
  2. çok teşekkür ederim, ayrıca bloğuma hoşgeldiniz ben de hemen geliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. hep çok mutlu olurlar inşallah ablacım, bende katıldım bu maceraya pek çözemedım ama senın yazılarını okumak bıle yettıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel Ferda'm çok teşekkür ederiz darisi sana olsun :) çözeceğin zaman çok güzel yazılarının olacağını biliyorum:*

      Sil

BLOGUM,DEGERLI YORUMLARINIZDA CAN BULMAKTADIR...