20 Eylül 2014 Cumartesi

Eylül

 Eylül başlığım olmadan geçemezdim bu caanım mevsimi... Mevsim diyorum çünkü benim için Eylül bir ay değil, bir mevsimdir... ''daha 2. satırda salakça bir duygusallığa kapıldığımı buraya ayrı bir not düşerim efenim.''
  Acaba doğum ayım olduğu için mi bilmem ama Eylül'e olan zaafım kimseye yok desem yeridir:) 
Yaklaşık 4 saat sonraki bir saatte ve yine en sevdiğim güzel Cuma gününde ''Merhaba Dünya, Merhaba anne seni çok seveceğim'' demişim ben:) klasik bebek işte açılmayan gözler zırlayan bi bebe falan işte :p tabi buraları annem anlatsın ki dinleyesiniz yoksa hani gözüm bile kapalı bebekmişim meğersem:)... 
 Şöyle düşünürüm bana küçükken hangi renk dediklerinde sarı severim derdim... Sararan yaprak rengi olduğu için mi acaba? ya da  Hangi mevsim sorusuna cevap Sonbahar, yine Eylül olduğu için mi? ya da en mutlu olduğum zaman? ya da ben her şeyi Eylüle çıkartıyorum:) 
  Nerede kalmıştık mevsim demiştik. Yaprakların bir ağaç dalında yemyeşil renkleriyle, cıvıl cıvıl kuşları misafir ederek yazı ağırladıklarından sonra gelir... sizce kim kimden sıkılmış olabilir ağaç yapraktan mı yoksa yaprak ağaçtan mı? ben hep yaprakların sıkıldığını düşünürüm... Rengini değiştirir bırakıverir kendini minicik bir rüzgar ile... Böyle bir şey işte bende ki Eylül de minik bir rüzgar yetsin 2 damla göz yaşıma dökülürüm hemen... Ama bir farkım vardır mesela Eylül geldi diye de aşırı mutlu olan hiç kimseyi tanımıyorum:) 
En mutlu ayımda en mutlu olduğum bir yerden ve yine en sevdiğim gülümsememle...


21,09 bu zaman benim en özel en sevdiğim en mutlu olduğum en sevindiğim en heyecanlandığım bu zaman her daim mutluluk dolu geçsin inşallah...

Seni seviyorum Eylül. Seni seviyorum Dünya!


4 yorum:

  1. Doğumgününüzü kutlar, yeni yaşınızın her gününün güzelliklerle dolu geçmesini dilerim. Ben Temmuz doğumluyum ama Eylül en sevdiğim aylardandır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim yaz insani sicak ve guzel dilekleriniz icin :)

      Sil
  2. Eylül sevilmez miii hiççç :)
    Nice yıllara.:)

    YanıtlaSil

BLOGUM,DEGERLI YORUMLARINIZDA CAN BULMAKTADIR...