8 Ekim 2016 Cumartesi

Evlilik Teklifi

bu başlııkkk ta ben her şeyden bir haberken oluştu bile.
Evet olayları uzunca anlatmayı çok seviyorum annemin deyimiyle lafı dolandırarak anlatmaya bayılıyorum.
şimdi de bu başlığı ballandıra ballandıra
 hiç bir detay atlamadan ve tam olarak cümleleri dolandırarak anlatacağım canım okur.

Korku evine geçtiğimiz kış Kardeşlerim ve Faruk (Sevgili) ile gitmiştik. O an için güzel gelmişti oo yaratıcı oo korkunç oo çok güzel dedim. Veee zaman denen kavram hızlıca geçsin yani gözünüzde öyle canlansın;)
Ve gelelim konu başlığına;
hafta ortası Gül yazıyor 'korku evine gidelim' Tamam diyoruz hafta sonu için plan yapıyoruz, bir cumartesi akşamı için. Beklenen Cumartesi geliyor Gül ile buluşuyoruz öğlen Ankaralılar bilirler Ulusa Suluhan çarşısına gidiyoruz. Biz zaten oraya girince çıkamıyoruz hatta başımız dönüyor nereye bakacağımızı şaşırıyoruz:) İncik boncuk derken çokça zaman geçiriyoruz. Akşam iş çıkış saatinde de Faruk ve Kubilay gelecek bizi alacaklar ve oyun oynamaya gideceğiz korku evine. neyse efenim akşam oldu Kubi tek geldi şaşırmadım çünkü Faruk işten hep geç çıkıyor. Kubi Gül ve ben biraz dolaştıktan sonra Oyun saati geldi Faruk ve 2 kuzeni Ahmet-Mehmet bizi bekliyorlardı.
Gül korkuyor ben de korkuyorum ama diyorum 'ben bikeresinde gitmiştim ya çokta şey değildi' ama içime sor içime :P
Oyun için görevli kişi geldi bize oyunu anlatıyor. 'arkadaşlar çıkmak isterseniz çıkmazsınız, içeride sizden başka kimse yok,... 'cümleler kuruyor. Ve oyun başlıyor.
Kapı üzerimize kapanıyor. Oda içerisinde ışıklar yanıp sönüyor yansa bile zaten loş bir ışık. Allahın bir akıllısı bendim  çünkü diyorum iç sesimle 'Gözde içeriden ne çıkacağı belli olmaz kapıya yakın durayım' o da ne güm güm kapı çalıyor. Ben bir çığlık gidip sevgilinin eline sarılıyorum 'nütfen minnoş benim elimi bırakma, bak nereye gidersen beni de götür.' O ara tabi normal olarak diğerleri şifreleri çözmeye çalışıyor derken şifre bulunuyor 2. odaya geçiyoruz. Tekrar kapı kapanıyor. Ben sevgilinin eline yapışık, o benden fırsat buldukça bişiler çözmeye çalışıyor diğer çocuklarla beraber. Derkeenn yine yanıp sönen ışıklar ve odanın içinde bir siyahlık bir 7. kişi basıyorum çığlığı Gül de bana eşlik ediyor. Gözlerim pat pat dökülüyor meğer ne ödlekmişim:p
Sonra sakinleşiyorum aslında çıkmak istiyorum ama oyun bozan da olamam neticede derken başka odalara geçiyoruz. Ve kapı açılıyor tekrar bir gölge ama sadece eline vuran ışık Faruğu gösteriyor gel işareti yapıyor. Bense 'Mehmet seni istiyor, sana yapıyor' diyorum. Gölge kişisi hayır işareti yapıp tekrar benim sevgilimi istiyor ve onu aldı gitti.
Eee sevgili gidince kime sarılacağımı şaşırdım tabi bir Gül bir Kubi bir Ahmet derken başka odaya geçtik. Sevgili oradaymış zaten sonra başka oda derken Bir sürü maket Asker ve beklenmedik anlarda elini kolunu kaldıran maketler derken son odaya geçtik. O kadar korkulu dakikalar sonunda ben artık yeter diye ciddi anlamda ağlarken odada bomba var ve doğru kablo kesilecek.
Sanki gerçek bombaymış gibi moda girdim o sıra Faruk elime bir kağıt verdi. Kağıt oyundaki diğer not yazılmış kağıtlara çok benziyordu.
Bu kağıdı elime tutuşturdu ve oku dedi. yine iç sesimle diyorum 'ben okuyayım da nasıl olsa biri anlar ben anlayacak durumda değilim' Bu kağıdı nefes almadan vermeden tek nefeste okudum. ^ve ben^ yazmışlar buradaki şifre ne olabilir diyerek defalarca hiç durmadan VE BEN tekrarlıyorum anlamıyorum bulun diyorum.
O sırada sevgili eğilmiş yüzüğü çıkarmış.
Ama ben onu yüzük değil başka bir şey görüyorum bir daha basıyorum çığlığı korkuyorum sonra bakıyorum yüzük derken oyun bitmiş dışarı çıkmışız. Şoka girmişcesine hala ağlıyor gibiyim.
Gül 've ben ve ben' diyerek benimle dalga geçiyor. Bizi 'içeride sadece 6 kişisiniz' diye içeri sokan kişi 'su ister misiniz' diyerek yanımıza yaklaşıyor. Diğerleri oyun hakkında konuşuyor. Çünkü onlar oyun oynadı :D 
Ben ilk korkmada kendimi konu mankeni gibi hissetmiştim zaten oyunla alakam yoktu sanki:D gerçekten öyleymiş ama değil mi :))


Kıbrıs'ta olduğumuzdan dolayı hep burada deniz kenarında evlenme teklifi olur diye düşünmüştüm. yani hep öyle bir evlenme teklifi beklemiştim buram buram romantiklik kokan. Makyaj yapmayı sevmiyorum(belki becersem severdim:p) beceremiyorum yani. O nedenle 'Aşkım bak evlenme teklifi edeceğin zaman aralığını ver o aralıkta makyaj yapayım' demedi tabi. Zaten makyaj yapmış olsaydım gözlerim akarmış oyun sonuna.
Şimdi, hatta o an, o andan sonra, gelecek tüm zamanlarda diyeceğim ki 'iyi ki böyle bir evlenme teklifi etmişsin sevgilim' 
Beklemediğim an, beklemediğim şekilde...
Biz o anları yaşarken çekilen bir fotoğrafımız yok, videomuz yok. Sadece bir kağıt ve lafı dolandırarak anlattığım bu post var...
ve yaşanan en güzel an.

#birfarukbirgozde
#birmimarbirmühendis

19 yorum:

  1. Her anı korku stres vei sonsuz heyecan!! O kadar hengamenin içinde yaşanabilecek en güzel duyguyu yaşadık birlikte.. her ne kadar elimizde görsel pek bişey bulunmasa da söz uçar yazı kalır hesabı elimizde kapı gibi belgemiz var 😜😜😜

    YanıtlaSil
  2. Merhabaa canım ^^ Bloğunu takibe aldım bende beklerim :* Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Blog keşif etkinliğinden geldim. Takibe aldım, bana da beklerim :)

    Eliftobur.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Pek güzel bir tekli olmuş. Çıtayı çok yükseltmese iyiyimiş:) Blogunuzu takibe aldım ben de beklerim. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek güzel pek özeldi bu duyguları isteyen herkes yaşasın inşallah:) ayrıca hoşgeldiniz..

      Sil
  5. Tüm yazıyı tebessümle okudum.Birleşen gönülleriniz sonsuza kadar sevgiyle nefes alsın inşallah.Tebrik eder,mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ne içten bir yorum olmuş bu böyle<3 güzel dileklerinize çok teşekkür ederim inşallah:)

      Sil
  6. Çok yaratıcı olmuş. Tebrik ediyorum sizi...

    YanıtlaSil
  7. Allah bir ömür boyu mutlu etsin ne güzel bir anı kalacak burada :)
    Bu arada blog keşif etkinliğinden geldim.
    Bana da beklerim :)
    Sevgiler...
    www.benrujumvealligim.biz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet anı olarak kalacak burada :) hoş geldiniz bloğuma sevgiler...

      Sil
  8. Bu güzel haberi yeni okuyorum.Hayırlı olsun,unutamayacağın güzel bir teklif olmuş.Allah bir ömür boyu mutlu etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin inşallah çok teşekkür ederim:) gerçekten korkulu ama harikaydı :))

      Sil
  9. Ne güzel bir yayına denk geldim :)
    Allah tamamına erdirsin, hep böyle mutlulukla bakın birbirinizin yüzüne inşallah (Not: makyajsızlık candır :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle candır :) ayrıca çok teşekkür ederiz inşallah :)

      Sil

BLOGUM,DEGERLI YORUMLARINIZDA CAN BULMAKTADIR...