4 Eylül 2015 Cuma

zamana kısacık yolculuk

2015 Haziran
 pek çok aradım bu yeri illede güneşin batışını göreceğim diye ;)

2014 Ağustos
 Enlerimin arasında olan bu fotoğraf pazar gezme günlüklerinden.


2013 Eylül
 annem ve kız kardeşlerimle geçirdiğim en güzel gün...
Şimdilerde pek az hep birlikte olduğumuz anlar:(

2012 Mayıs
 yağmuru en derinden hissedip ona kocaman gülümsemek:)
hiç bu kadar ıslanmamıştım!

2011 Haziran
 ilk yarı bitmişti istediğim olmuştu ve ben inşaat Teknikeri olmuştum.

2010 Temmuz
İlk staj, ilk beton kokusu, ilk heyecan, ilk aşkla yapılan iş


Hayatımızda hep güzel anılar olsun. hep mutlu fotoğraflar, mutlu yazılar biriktirelim...
Geçmişe yolculuklarımız hep mutlu olsun ve bizi güldürsün hatta ağlasak bile mutluluktan olsun! 
Hadi sizde zamana yolculuk yapın ve çok mutlu olun en özel anılarınızla birlikte;)

dipnot: bu şarkı ruhumu en özgür hissettiğim şarkı^_^



15 yorum:

  1. Çok güzel bi geçit olmuş hayatından. ..

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten ilerde hatıra olacak güzel anılardan oluşan çok güzel resimler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman birikimlere devam edelim;) bloguma hoş geldiniz...

      Sil
  3. Vavvv... Harika pozlar... <3

    YanıtlaSil
  4. Ama beyaz bareti de bulmuşsun sahi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz baret hayatımın olmazsa olmazı;) Teşekkür ederim anılarımla güzel pozlar;)

      Sil
  5. Harika .bende bloğuma bekliyorum. www.rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Canım ya hedefine ulaşmışsın :)
    Bir bayanın inşaat teknikeri olması bence gurur verici :)

    YanıtlaSil
  7. Harika fotoğraflar çok güzel bir anı olmuş senin için :) bende bloguma beklerim canım http://yildizyagmuruu.blogspot.com.tr/?m=0

    YanıtlaSil
  8. anılar anılar güzel bir gün olmuş sizi takipteyim müsaitseniz beklerim ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/ ) sevgilerle

    YanıtlaSil
  9. Aslında arkadaşının düğün yazısına gelmiştim ama bu güzel resimlerine tekrar bakmak istedim. Gerçekten çok güzel fotolar

    YanıtlaSil

BLOGUM,DEGERLI YORUMLARINIZDA CAN BULMAKTADIR...