11 Haziran 2014 Çarşamba

SURİÇİ

 Ayça kızla şöyle canonlarımızı alıp atalım kendimizi dışarılara dedik ve iyi yaptık:) Benim okudum bölümden dolayı pek az kız arkadaşım var burada:( ee hangi kız atlar öyle 'ben inşaat mühendisi olacağım' diye? pek az kız tabi! Ayçacığım ise benim oda arkadaşımdı ilk dönem yaklaşık 3 4 yıllık yurt hayatım boyunca ilk defa böyle bir şirin oda arkadaşım oldu :) bırakır mıyım bu güzelliği HAYIIR :)


Ayça kızdan sonra gelelim kale içine artık :) vee geldik:)
 bu bulunduğum tepecikten her yer pek bi güzel görünür. bir tarafı kalenin içine bakarken diğer



tarafı ucu görünmeyen bir deniz...

Denizin güzelliği... sanki 3 ayrı mavi

  LALA MUSTAFA PAŞA CAMİ  mimari açıdan önem taşır. Osmanlının fethinden önce Avrupa'nın en önemli 3 katedralinden biri olan mimarinin benzerleri sadece bir kaç şehirde görülmektedir.



Burada Namık Kemal zindanı bulunmakta birde.

Namık Kemalin 38 ay boyunca kaldığı bu zindanın alt katı sadece demir parmaklıkları bulunan bir oda, diğer katında ise 2 camı bulunan bir oda mevcuttur. 2. katta Namık Kemale ait belgeler bulunmaktadır.

Bir iki başlık altında kale içi sadece :)
 Aslında amacımız canonlarımıza birazcık daha alışabilmekti bizim gezimizin :)

bu güzellik gibi pembeli günlerimiz geçsin hep ^_^

4 yorum:

  1. canım yazı tipi rengini değiştirmen mümkün mü acaba göz yoruyor ve okumakta güçlük çekiyorum. Fotoğraflar çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. beğeniler için teşekkür ederim :) yazı rengine gelince en kısa zamanda düzenleyeceğim inşallah ^_^

    YanıtlaSil
  3. Wowww cok güzel kareler, tam benlikmis gezmeniz :D Ve gülüsüne hayran kaldim, icten güldügün nekadar belli masallah! :)

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkur ederim 😄 her zaman guzel gulumsemelerimiz olsun insallah 😊

    YanıtlaSil

BLOGUM,DEGERLI YORUMLARINIZDA CAN BULMAKTADIR...