24 Ağustos 2015 Pazartesi

Kardaşyanlık

Bugünün işini yarına bırakma demişler ama ben o günün işini 2 hafta sonrasına bıraktım:p
Ne yapayım canım bu sıcaklarda hem okula gidip hem misafir gelen kardeşle ilgilenip hem gezmek yordu beni tabisi güzel yorgunluk olduğunu söylemeden geçmiyoruz!
ha bide ben yaşlanmışım sanırım ben pert enerjim pert kardeş 5 dk yerinde duramadı :o
Büyükten küçüğe tüm kardeşler ablacıklarını ziyarete geldiler tüm derken alt tarafı 3 kardeşim var 
Esra  Tuğba ve Ali Samet...
Ali Samet en miniğimiz ve benim en çok tartıştığım hatta kavga ettiğim sonra nazımın en çok ona geçtiği en çok sevdiğim, hatta bazen tekme tokat birbirimize girip canımızı acıtmadan şakalarımız annemi delirtecek seviyeye geldiği kadar şımardığımız her sabah uykusundan onu sinirlendirerek uyandırdığım ve bundan aşırı zevk aldığım yani karşılıklı birbirimizi delirtince çok hoşlanıyoruz:)
bide benim doğum günlerimde kızlardan ayrı torpil geçiyor aslan kardeşim beni şımartıyor hihiih^_^

 evet ben onun yanındayken şımarmayı çok seviyorum çünkü o benim gözümde hep çocuk ve ben de onda hep çocuk kalacağım ;)
bide ben erkek olsaymışım böyle bişi olurmuşum sanırım çünkü bizce ve etrafımızdakilerce aşırı benziyoruz birbirimize <3
Çok fazla fotoğraf çekemedik şarj aletimizi Ankara'da unutunca ama aşırı güzel geçen aşırı yorulduğumuz bir günden kalan kareleri paylaşayım sana canım okur!
bu da çok fotoğraflı post olsun:) tamam söz uçar yazı kalır ama yazıdan daha çok fotoğraf kalır neticede ;)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOGUM,DEGERLI YORUMLARINIZDA CAN BULMAKTADIR...