22 Nisan 2015 Çarşamba

MİMLENDİMMM

Canım Yeşimciğim sağ olsun beni mimlemiş:)
Bu benim ilk mimim. Bundan dolayı mı bilmem ama üzerime büyük bir borç kaldı:) her defasında yapmalıyım diyordum ama bir türlü fırsat bulamamıştım. Oh be şuan başladım gitti artık;)

1.BİLGİSAYARININ MASA ÜSTÜ GÖRÜNTÜSÜ NE?
 Kendi çektiğim bir fotoğraf tabi ki... çiçekleri sadece dalında seven birisi olarak ekranımda da bana farklı bir enerji veren güllerim var :)



2.BİR KAFEYE GİRDİĞİNDE GENELLİKLE NE SİPARİŞ VERİRSİN?
Ben çaycıyım  arkadaş... Ne demişler ''Çayın kalabalıkla arası iyidir, Kahve yalnızlık ister'' ha çok kalabalık sever miyim orası tartışılır ama seçilmiş dostlar haydi bir çay içelim ya da bölümde çay ister misin? muhabbetleri en sıcak en samimi muhabbetlerin başlangıcıdır çoğu zaman :)

3.GOOGLE DA ARADIĞIN EN SON ŞEY NE?
Vallahi 4. sınıf oldum ama daha hala birim çevirmeleriyle başım dertte :( bugün yine bir ders arasında bana dert olan konuya baktım. Okul bittiğinde halledeceğim inşallah ^_^

4.MESAJLAŞTIĞIN YA DA KONUŞTUĞUN EN SON İNSAN KİM?
Saniyeler öncesinde kardeşim Esra ile mesajlaştık. Canımın içi anne olacak yakın zamanda inşallah, aslında Esra ile mesajlaşmak değil olay Elifnaz'ımdan bi  haber verir mi diye yazıyorum ama nerdeee  az paylaşımcı anne adayıgillerden bizim kız:))

5.TİYATROYA EN SON NE ZAMAN GİTTİN?
Ay bu soruda pas hakkım olsa keşke:( eğer okulumun tiyatro kulübünün oynadığı bir oyun sayılıyorsa geçen yıl diyebilirim... sayılmazsa uzun yıllar diyebilirim :(

6.SİNEMAYA EN SON NE ZAMAN GİTTİN?
Sanırım 3 haftaya yakın bir zaman olmuş şöyle bir düşününce. 'kocan kadar konuş' sinemaya gitmeyi pek bi severim:) Bu film ise tam bir Türk filmi olmuş gerçekten kötü değil çok güzel diyemem de güldüğüm yerleri vardı tabi ama 10 üzerinden hadi 8 olsun :D

7.HANGİ DİZİYİ HERKES İZLEMELİ?
Efenim valla benim bu zamana kadar izlediğim dizi sayısı bi elimi geçmez :D
Çocukluğumun Gülbeyazı, Serserisi ve Kampüsistanı yerini Beni Böyle Sev e bıraktı e o da bilen varsa bitti :(
ama derim ki herkes baştan oturup izlesin

8.EN SON NE TÜR MÜZİK DİNLEDİN?
Müzik tarzımı ben bile bilmiyorum :D ruh halim ne derse ona uyarım ben bazen Ankara'nın bağlarından başlar Mabel Matizden çıkarız o derece yani:)
En son dinlediğime gelecek olursak Murat Boz Oğuz Berkay Fidan Olmuyor:)



9.SENİ EN ÇOK NE ÇILDIRTIR?
Bir eşyamı kaybedersem ve onu o an (lazım olmasa bile) bulamamak of ki ne of çıldırırım.
ay şöyle bir düşündüm çıldırdığım çok şey varmış ama hepsini yazmayayım şimdi buraya :D
sonra mesela haksızlık, tanıdığım tanıdığım haksızlık her kime yapılıyorsa o anda hiç kimse susturamaz beni tekme tokat dalasım gelir daha hiç yapmadım ama yapmayacağım anlamına gelmez :D 

10.NE ZAMAN UYANIRSIN?
Hıh ney biri uyku mu dedi? hadi uyuyalım :D tam bir uyku insanıyım öyle öğlenlere kadar uyumak değil benim olayım genelleme yaparsak  en geç 10.00 ... mesela sabahlayan insanlardan olmadım hiç o da sayılı yani:)

11.İNTERNETTEKİ İLK ADIN NEYDİ?
Öyle ilk son diye bişi yok ;)

12.FAVORİ EMOJİLERİN NEDİR?
Bu tatlışlar olsun gerisi olmasa da olur :) Şakaya vurup ciddi bir şeyler söyleme, utanma ya da karşı tarafın kızacağı bişi yapıldıysa en sevdiklerim :D
 

13.KEDİ Mİ, KÖPEK Mİ?
Ah bu soru ben ikisini de almasam olur mu? Ben tüm hayvanlardan korkarım hele ki köpek :( uzaktan sevmeye devam ediyorum ben ;)

14.KUZEY Mİ GÜNEY Mİ?
Arkadaş ben Kıbrıs'ta yaşayarak bu soruya en özgür irademle KUZEY diyorum:)
İnsanoğlu nankör ne olmasa onu ister Kuzey'de yaşasaydım Güney deyiverirdim bir çırpıda...

15.İSTANBUL İLE İLGİLİ EN SEVMEDİĞİN ŞEY?
16.İSTANBULDA SEVMEDİĞİN 3 SEMT?
Ankaracı bir kişi olduğum için 15-16 geçilir ;)

17.KAFANDA EN ÇOK NE OLUR?
Amaaan soru işaretlerinin biri bitse biri başlar ama en büyük soru işaretim belli tabi 'ne zaman işim olacak ve para kazanmaya başlayacağım :(' 

18.KOMEDİ Mİ DRAM MI?
Gülmeyi çok severim her daim gülmek isterim hatta fotoğraflarımda dişlerimi görmediğiniz fotoğrafım yok desem yeri o derece:) ha ağladığım zamanlar olmaz mı olur ama kimse görsün istemem mümkün olduğu kadar tabi:)

19.ÇAY MI? KAHVE Mİ?
Eneemmm bi soru daha eksik cevapladım bakınız soru1 diyorum :D

20.BU SORULARI CEVAPLAMADAN ÖNCE NE YAPIYORDUN?
Okuldan gelmiştim dinlenme yemek olayı falan hani ama ben bu soruları cevapladıktan sonra bu soruları kimin hazırladığını düşüneceğimi biliyorum bu soru bana da garip geldi:D

21.SON OLARAK BİR SIRRINI PAYLAŞIR MISIN?
Paylaştığım an sırrım sır olmaktan çıkacağı için paylaşmam hiç doğru değil;)

Ne sorulardı ama diyor ve ben de arkadaşlara kolaylık dileyerek onları mimliyorum :))
http://beyazbegonvil.blogspot.com/
http://mavipembehuydurbende.blogspot.com/
http://ferdabiyotikk.blogspot.com/














8 yorum:

  1. seninki de gayet güzel ve eğlenceli olmuş cnm=)

    YanıtlaSil
  2. Zevkle okudum. Ankaraci olmanıza sevindim. Koçan kadar konuşa ben de gitmeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) dogup büydüğüm yer oldugundan olsa gerek Ankaracı olmam ;)

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş cnm ;)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunu takipteyim
    Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

BLOGUM,DEGERLI YORUMLARINIZDA CAN BULMAKTADIR...