22 Ocak 2015 Perşembe

BÜKLÜMDEN YAĞLI BOYA


Daha önce sizlere canımın içi en değerlim olan Tuğba'm dan söz etmiştim:) Bu defa ise kardeşimin yaptığı 2 tane güzel resme yer vermek istedim. 
Ben ilk çalışmasını gördüğümde 'yok artık! sen mi yaptın? nasıl yani?' gibi tepkiler verdim çünkü utanarak söylüyorum ki böyle becerileri olduğunu bilmiyordum...




Ama belki utanmama gerek olmaya da bilir çünkü bu yavrucak bile yeni bulmuş bu güzel yeteneğini kim bilir belki her birimizin farkında olamadığı pek çok yetenekleri vardır?
Ben de yazmaya başlarken düşündüm benim neyim var diye eskiden kara kalem çalışmalarında iyi olduğumu düşünüyordum ama sonra üstünde durmadım, aslında benim her yeni şeye ilgim var ama asıl yeteneğimi bulamadım sanırım:P Belki Büklüm gibi daha sonra bulurum;)
Şimdi merak eden olur belki 'büklüm' ne diye:) 
biz kedi ismi ararken kendi kendimize ağzımızdan garip anlamsız kelimeler çıktı:) Kedicik yerine birbirimize isimler bulduk biz de. O benim büklümüm ben de onun sütlüsü <3
Ve ben büklümümü çok seviyorum...
Bunlar da onun 2 karecik çalışması devamını en güzel şekilde getireceğine inanıyorum güzel hemşirem..



3. resmi inşallah benim çektiğim bir fotoğraf olacak...:)

2 yorum:

  1. Sen ne kadar özel ve güzel bir insansın bana beni değerli hissettiriyosun.:) insanın böyle güzel kardeşleri olması ne kadar şanslica birsey :) seni çok seviyorum sütlüm 😄😄😄

    YanıtlaSil

BLOGUM,DEGERLI YORUMLARINIZDA CAN BULMAKTADIR...