1 Nisan 2014 Salı

sadece siyah


 Ben durdum... hayat, zaman, dersler, sınavlar her şey ilerliyor ve ben onların sadece arkasından bakıyorum. yetişemiyorum belki yetişmek istemiyorum... Sadece siyah görürken bugün çok sevdiğim birinin blokunu ziyaret ettim 'siyah ve pembe' demiş. aynı olayları yaşamamız imkansız evet ama ben, zaman zaman rüyalarımda gördüklerimi onun gerçekte yaşadığını öğrendim. üzüldüm evet ve etkilendim evet. hayatım boyunca örnek alacağım bir insan bir inşaat mühendisi başından geçen bu  olaya rağmen 'siyahlar yavaş yavaş pembe oluyor' diyebiliyorsa, ben de 'siyahtan pembeye' diyebilirim... çünkü o hep bana örnek insan oldu ve bunu hiç bilmeden...
 Bir sonra ki yazımda pembe, yeşil, sarı, mavi... yani yaşayan renkler olsun umarım... evet burası benim zaman tünelim ve her şey benim isteğim doğrultusunda ilerliyor. Zamanı yakaladığımda ve canon'um da yanımda olduğunda güzel olacağını biliyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOGUM,DEGERLI YORUMLARINIZDA CAN BULMAKTADIR...